29 januari 2009

Vegetariskt till middag

Det äter jag i och för sig lite då och då (antingen till middag eller lunch), men jag brukar inte köpa "färdiga" vegoprodukter. Idag ska jag testa Hälsans Kök "Tomat & Ost Delikatess" (schnitzlar, typ). De står i ugnen just nu. Jag återkommer med omdöme om en stund.

*Uppdaterat*


Tomat & Ost Delikatess, potatis, grönsallad med sockerärtor & paprika, riven morot, pizzasallad och kall sås med citron, örter och parmesan.

Jodå. Det blev gott. Schnitzlarna hade krämig ost i mitten och smakade tomat och nån form av oidentifierade örter (basilika?). Hyfsat fort gick det också, ca 18 minuter i ugnen - och sen hjälpte det ju till att jag hade färdigkokt potatis i kylen. Jag värmde två schnitzlar eftersom de såg så små ut, men åt bara en, det räckte alldeles utmärkt.

Stay tuned för nästa produkttest: Hälsans Köks Majsschnitzlar! =)

Inga kommentarer: