04 augusti 2007

Bored now

Vad ska man göra hela dagarna när man inte jobbar? Det finns gränser för hur länge man kan sova, och jag har ingen lust att städa (fast det hade kunnat behövas, speciellt i badrummet och arbetsrummet). Jag har redan bakat mer bröd (igår, det blev ganska bra fast det blev ingen surdeg över att spara till nästa gång. Ska väl göra lite mer vid ett senare tillfälle, men just nu har jag ingen lust att baka nåt mer). Igår var vi (jag och D) på Exotic inne i stan och käkade middag - vi hade tänk gå på Waldorf först men eftersom det är festival så är nästan hela centrum inhägnat, det var lite besvärligt. Efter det köpte vi kex, ost, chips och läsk på Kvantum (tauntade F lite där hon stod i spelbutiken och lärde sig göra mjukglass) och gick och hälsade på T som låg hemma i soffan och spelade på xboxen han stulit av bortresta G. Visserligen jobbade jag 7 timmar igår (9-16) men när man kommer hem 16.30 hinner man med så mycket. Så vad ska jag göra idag? Har läst en bok redan och suttit evinnerlig tid framför datorn, F&T ska bort ikväll, K sitter väl och spelar WoW som vanligt och G är ju då på semester. Kan inte ens träna för både Nautilus och Pontusbadet har stängt lördagar. Bah...

3 kommentarer:

Sooz sa...

Du kan få en biljett till kalaset om du vill. Eller två egentligen...

Sooz sa...

Hrmm... bara för att jag sa så så kommer Tompa och hämtar biljetterna snart... så nu är dom hans :)

Anonym sa...

Det är lugnt, jag vill inte gå på Lulekalaset...