07 augusti 2007

Ännu mer blogg

Blev många inlägg idag... men så blir det ibland! Vill bara göra lite reklam för min nya bokblogg Ett hem utan böcker (med undertiteln "...är som en kropp utan själ"... citatet är tillskrivet Cicero, den där gamla romerske klurgubben, och jag har det som en kylskåpsmagnet som jag köpt på Village). På denna blogg ska jag enbart skriva om böcker jag läser för tillfället, och bland annat så har jag antagit utmaningen att varje veckan lista fem böcker efter ett tema från bloggen Bokfemman. Så kika in där om ni vill ha lite boktips! Feel free att kommentera mina bokval och ge gärna egna tips också, men inga spoilers eller liknande om jag får be.

2 kommentarer:

Fia sa...

Vad coolt med en bokblogg. Så mycket böcker som du läser så skulle den sidan kunna bli riktigt intressant att följa =)

Martina sa...

Mm, ska försöka ta tag i det där bokläsandet igen, har varit lite dåligt med det nu i sommar =).