01 augusti 2007

Asante sana squash banana

Idag fick jag (äntligen) mina fina golfrutiga sneakers från Have2have.se, samt ett helt onödigt överkast från Ellos (det följde med kläderna som jag beställde för några veckor sen). Om nån vill ha ett brunt överkast till dubbelsäng, hör av er... Roade mig också igår med att göra en pa kua över lägenheten (det är en feng shui-pryl, och ja, det är F´s fel...) och även en över arbetsrummet respektive sovrummet. I lägenhets-pa kuan ligger området för t.ex. kärlek&relationer i köket (hm...) och arbetsrummet delas av kunskap&utbildning (D´s skrivbord) och familj&hälsa (mitt skrivbord). För att nämna några exempel! Förstår inte hur man ska kunna möblera efter en sån plan. Visserligen städade jag upp skrivbordet och försökte fixa det efter områdena i arbetsrums-pa kuan (halva skrivbordet är berömmelse&erkännande och halva pengar&ekonomi), men det gick väl sådär.

Ikväll ska det grillas, om det aningen labila vädret bestämmer sig för att inte regna just då, och jag håller även på att baka en banankaka till efterrätt. Asante sana squash banana...

Inga kommentarer: