26 augusti 2007

No garbage, slut

Jag har hittat min nya mobiltelefon! Eller, låt mig omformulera - om jag skulle få för mig att köpa en ny telefon innan min gamla slitits ut helt, så är det den här jag skulle köpa. Nokia 1112 (den röda, till vänster, förmodligen). Den har inga funktioner whatsoever! Ja, man kan ringa med den och skicka sms, och tyvärr har den även x antal mp3-signaler att välja på, men förutom det... Inte mms, radio, kamera, Bluetooth, wap eller nåt annat extra lull-lull som jag ändå inte skulle använda. Fantastiskt! Och dessutom kostar den bara 449:- på Netonnet.

4 kommentarer:

Fia sa...

Wooooow... Jag vill också köpa den!

Anonym sa...

Go ahead =).

Anonym sa...

Det här är fantastiskt! Äntligen en telefon-telefon. Inte en tvåhundra-manicker-i-en-och-dessutom-kan-du-ringa -med-den.

Fast..det ska erkännas..jag vill nog ha en mp3-spelare i min nästa telefon. Mest för att det verkar så smidigt att bara ha med sig just en teknisk pryl när man ska ut och resa, typ. Uusch, skadad av prylsamhället!

Martina sa...

Neeej, inga mp3-spelare, kameror, webbläsare and everything but the kitchen sink i telefoner... mobiltelefoner ska ha två funktioner: telefon och sms. Möjligen kan de få fungera som väckarklocka också.