08 april 2010

Geek shopping

Jag hämtade ut nya linser idag och tänkte också gå på Akademibokhandeln för att se om jag hittade nåt att utnyttja mitt presentkort till.

På vägen mellan optikern och bokhandeln råkade jag gå in i några affärer och kom ut med följande:

Superman-tee i mörkblått, 199:- på Cubus herravdelning, strl M. Iron Man-tee i turkos, 149:- på Lindex pojkavdelning, strl 170 centilong. Lustigt nog är de nästan precis lika stora, vilket borde betyda att herr-small är mindre än de största pojkstorlekarna. Och ja, jag kan ha 170 cl så länge det är från pojkavdelningen.


Olivgrönt och blågrått nagellack, Cubus.


Och ett par svarta yoga-liknande byxor i viskos som jag tänkte ha som träningsbyxor, 149:- på Cubus.

Det fanns fler t-shirts från DC Comics på Cubus (Justice League of America i grönt, som jag också är lite sugen på, en röd Superman och en svart Jokern/Batman/Robin), och på Lindex hade de också en gul Captain America-tee och en rosa med The Silver Surfer.

Men hittade jag några intressanta böcker? Nej, naturligtvis inte.

Inga kommentarer: