07 april 2010

Handlat grejer och sånt

Idag har jag varit hos frisören (samma spännande frisyr som i höstas, om nån undrade) och även köpt en toning som jag tänkte att mor kunde få hjälpa mig med nån dag. Jo, jag kan göra det själv, men färgen blir jämnare om nån annan gör det.

Dessutom har vi varit på Jysk och köpt utemöbler, courtesy of svärmor. Det blev de här:

Förhoppningsvis är stolarna stadiga nog.
De var de bästa av de som fanns.


Dynor till stolarna hade de inte just nu, vi får åka dit igen nästa vecka eller så. Nu behöver vi bara en grill och sen är vi all set.

Det blev lunch på Asian Kitchen, lite smått och gott inhandlat på Thaishoppen och några t-shirtar till D på Dressman (de har "ta 3, betala för 2" på allt i butiken just nu). Efter det hem, läsa en stund och sen springa iväg till träningen. Body Balancen var inställd, det var yoga istället vilket inte är lika kul men jag höll ut ändå. Kycklingsallad till middag, dusch och NU kan jag äntligen sätta mig i soffan och dricka te och titta på några avsnitt av Arkiv X...

Inga kommentarer: