18 april 2010

The List

Ni vet, den där listan som alla par har med "folk som man om tillfälle uppstod skulle ligga med, med partnerns tillåtelse". Det ska naturligtvis vara folk som man hur som helst aldrig skulle träffa i verkliga livet - skådespelare/artister med flera kändisar till exempel.

Min lista ser ut ungefär så här: (och jag vet att D´s är rätt kort: Summer Glau och Amy Acker. Och möjligen nån annan, men han kom inte på vem det var när jag frågade - det var "hon, som är med i det där, du vet." Nä, det vet jag inte. Fast nu när jag tänker på det så kan han mena Kate Beckinsale iklädd latexdräkt i Underworld. Nu har jag frågat och det var tydligen Drew Barrymore.)

Nathan Fillion
Jensen Ackles
Jared Padalecki
Christian Kane
Matthew Gray Gubler
Vin Diesel
Enver Gjokaj

Och jag funderar på om inte Tahmoh Penikett - sjukt skumt namn, jag visste faktiskt inte att han hette så på riktigt, googlade upp honom nyss - dvs. Helo i BSG också skulle platsa.

1 kommentar:

Jennie sa...

Vin Diesel, mums filibabba.
Mitt frikort =)