22 april 2010

Lulespexet 2010 - Svartskägg


Årets ensemble.

Alla bilder jag tog under själva föreställningen blev asdåliga (fast det var ju helt naturligt, min kamera är inte fantastisk och ljuset var ju hemskt dåligt - mörkt i salongen och scenbelysning som gjorde alla bilder gula och korniga). Det här är ensemblen i trappan under pausen istället.

Svartskägg var iallafall mycket bra, ett av de bästa spexen på senare år. Jag gillade att de fått in så mycket tv-spelsreferenser till exempel. =) Och kärleksballaden på slutet var ju HEEELT fantastisk. ;)

(Det var jag och Suss som skrev den.)

3 kommentarer:

Fia sa...

jag hade ingen aning om att du var med och skrev spexet.. :) Grattis till ett lyckat spex!

Martina sa...

Nej, inte spexet, bara kärleksballaden.

Fia sa...

Jag förstod det i efterhand. :) Att ni inte kontaktade mig, jag som är känd för mina oerhörda låtskrivartalanger..