20 december 2008

Och ingen promenad heller

Det blev varken simning eller promenad igår, för när vi gick förbi G & K för att höra om de skulle med till affären så ville K fara och käka sushi... så vi drog igång bilen istället (när D och K knuffade på så fick jag ut den från parkeringsplatsen) och for in till Sushi Bar. Men vi fick handlat åtminstone, och jag hämtade ut mitt paket med kokböcker.

Idag har jag varit på Storheden och köpt dekorationer till julafton, eftersom vi inte ska vara hos oss utan på basecamp så måste jag ju göra det lite mysigt där. De hade 50% rea på julpynt på Dollarstore (fast väldigt mycket var slut, t.ex. glitter) och jag for också förbi Rusta och köpte ljus och servetter etc. Jag har en plan för hur det ska se ut - det återstår bara att se om jag kan få till det som jag har tänkt.

Ikväll blir det filmkväll med jultema hos S.

Inga kommentarer: